Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

#BezpiecznypobytNadWodospadem

Szanowni Goście,

Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością i priorytetem. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wdrożyliśmy szereg dobrych zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym  i bezpiecznym pobytem w naszym obiekcie.

Recepcja

  • Przy recepcji przed meldunkiem, każdy z Gości ma obowiązek zdezynfekować dłonie- płyn dezynfekcyjny udostępniony jest  dla gości
  • Proces meldunku ograniczyliśmy do minimum
  • Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa przy wejściu /meldunku każdego Gościa mierzymy temperaturę  ( bezdotykowy termometr) – w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwiamy przyjęcie Gościa procedura może być powtórzona – decyduje pracownik Recepcji
  • Wprowadzamy ograniczenie liczby osób przy recepcji do 1 osoby, oraz  dbamy o zachowanie bezpiecznej odległości między Gośćmi oczekujących na meldunek- zachowujemy bezpieczne odległości 1,5 m
  • Po zameldowaniu Gościa nasza obsługa każdorazowo dezynfekuje ladę recepcyjną oraz terminale płatnicze,
  • Rekomendujemy płacenie kartami płatniczymi,
  • Faktury będą wysyłane jedynie drogą elektroniczną

Obiekt/Nasi pracownicy 

  • Nasi pracownicy odbyli szkolenie z zasad zachowania czystości, higieny i są zobowiązani do ich przestrzegania – są to min. regularne, dokładne i częste mycie rąk, dezynfekcja stanowiska pracy, sprzętu używanego do wykonywania swoich obowiązków,
  • Nasi pracownicy są wyposażeni w maseczki ochronne/przyłbice, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne, mierzymy pracownikom temperaturę po przyjściu do pracy,
  • W każdej strefie ogólnodostępnej tj, hol dolny i górny , toalety wspólne, restauracja oraz recepcja, znajdują się płyny do dezynfekcji   prosimy o każdorazowe skorzystanie z niego,
  • Prosimy o stosowanie się do zachowywania odpowiednich odległości
  • W obiekcie (część hotelowa/pokoje) mogą przebywać jedynie osoby zameldowane

Pokoje hotelowe

  • Pokoje , lobby hotelowe są sprzątane i dezynfekowane ze wzmożoną częstotliwością, natomiast toalety,  klamki, poręcze, uchwyty  nie rzadziej niż co 1 godzinę,
  • Dodatkowo pokoje zostały zdezynfekowane metodą ozonową. Ozonowanie jest to metoda dezynfekcji, dzięki której  zostają usunięte wszystkie  bakterie, wirusy i inne alergeny. Ozonowanie pokoi odbywa się po każdym wyjeździe Gościa.
  • Jeżeli istnieje potrzeba opróżnienia kosza na śmieci albo uzupełnienia  środków higienicznych tj, mydła, papieru toaletowego prosimy o kontakt z recepcją
  • Z racji naszego wzajemnego bezpieczeństwa , podczas pobytu nie świadczymy usług sprzątania pokoi ,zalecamy codzienne wietrzenie pokoju hotelowego przez Gości
  • Wprowadzamy bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
  • W dniu wyjazdu prosimy o pozostawienie kluczy wejściowych w pokoju- doba hotelowa do 11.00
  • Liczymy na Państwa uczciwość, wszelakie usterki  prosimy o zgłaszanie obsłudze przed wymeldowaniem

Restauracja

  • W hotelowej restauracji prosimy o zachowanie odpowiedniej odległości między gośćmi, tj. Zalecane 1,5 m
  • Przy wejściu do restauracji znajduje się płyn do dezynfekcji rąk,
  • Obsługa restauracji pracuje w maseczkach/ przyłbicach i jednorazowych rękawiczkach
  • W hotelowej restauracji stoliki zostały maksymalnie rozstawione tak, aby zapewnić odpowiedni dystans,
  • Nie zajmuj stolika oznaczonego jako „wyłączony”
  • Stoły, krzesła każdorazowo są przez obsługę dezynfekowane, a porcelana i sztućce wyparzane
  • Uprasza się o przestrzeganie zasady, że przy jednym stoliku może przebywać rodzina lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. W innym przypadku przy stoliku powinny siedzieć pojedyncze osoby, z zachowaniem odpowiedniej odległości

Życzymy udanego pobytu