Szkolenia

W celu zapewnienia Państwu wysokiej jakości szkoleń współpracujemy wyłącznie z licencjonowanymi trenerami, ludźmi mającymi bogate doświadczenie zawodowe z różnych dziedzin.

Zapewniamy:

  • materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe przygotowane specjalnie dla Państwa firmy
  • poczęstunek w trakcie przerwy kawowej

Jeśli szukasz pomysłu na szkolenia dla swoich pracowników zapoznaj się z nasza ofertą tematyczną:

KOMUNIKOWANIE INTERPERSONALNE

Podstawowym celem szkolenia jest przygotowanie do profesjonalnej obsługi klienta. Pokazanie jak istotna jest rola pracownika, który ma styczność z klientem na co dzień.

To jak pracownik prezentuje się na zewnątrz i jakie ma podejście do klienta buduje markę firmy, wpływa na jej postrzeganie oraz kreuje jej wizerunek.

Szkolenie adresowane do pracowników obsługi klienta, administracji, bankowości, przedstawicieli handlowych i menadżerów różnego szczebla.

TELEMARKETING PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Szkolenie przygotowuje do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon. Celem szkolenia jest podniesienie efektywności sprzedaży, budowanie skutecznych relacji z klientem przez telefon oraz podniesienie zaangażowania telemarketerów, którzy poznają techniki zwiększające ich skuteczność na rynku.

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W FIRMIE

Podstawowym celem szkolenia jest poprawa komunikacji w zespole. Każda jednostka wpływa na skuteczność grupy, jej funkcjonowanie i wewnętrzne relacje. Twoi pracownicy poznają zasady skutecznej komunikacji oraz jej korzyści, kanały i kierunki przepływu informacji, a także bariery komunikacyjne i sposoby na ich pokonywanie.

TECHNIKI NEGOCJACJI

Negocjacje to nieodłączny element biznesu i klucz do rozwoju twoich kontraktów handlowych Dlatego w programie umieściliśmy tematy obejmujące zagadnienia z zakresu technik negocjacji, których umiejętne wykorzystane stanie się początkiem długotrwałej współpracy z klientami.

 

PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY

Szkolenia doskonalące techniki sprzedaży. Sztuka sprzedaży polega na umiejętności koncentrowania się na potrzebach i osobie klienta, w taki sposób aby generować zyski. Dzięki naszym szkoleniom Twoi pracownicy rozwiną swoje umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zdobędą umiejętności budowania pozytywnych relacji w kontaktach z klientami.

 

ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY

Czas to najcenniejsze dobre jakie posiada człowiek. Podstawowym celem szkolenia jest pokazanie jak istotne w naszej pracy jest planowanie i organizowanie wszystkich działań w celu lepszej realizacji zadań i bardziej wydajnej pracy. Nasz trening pozwoli Ci zdobyć umiejętności planowania i organizacji własnej pracy oraz diagnozy indywidulanych przeszkód i skutecznego ich pokonywania w efektywnym zarządzaniu czasem.

SZTUKA MOTYWOWANIA I UCZENIA LUDZI

Szkolenia doskonalące techniki i sposoby motywacji pracowników. Sztuka motywacji polega na umiejętności kierowania zespołem w taki sposób, aby zespół pracował wydajniej przy zachowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników. W programie umieściliśmy tematy obejmujące techniki motywowania ludzi zgodnie z misją firmy.

 

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Szkolenia doskonalące techniki zarządzania pracownikami. Sztuka zarządzania polega na umiejętności kierowania zespołem w sposób kompetentny. W programie umieściliśmy tematy obejmujące techniki zwiększające skuteczność działań menadżera w obszarze: planowania, organizowania, delegowania, motywowania i kontroli.

 

TEAM BUILDING

Team building to program szkoleń, których celem jest wypracowanie przez zespół fundamentalnych zasad dobrej współpracy. Uczestnicy zapoznają się z czynnikami warunkującymi sprawną i szybką realizację zadań postawionych grupie osób.

 

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!

POZDRAWIAM

Trener biznesu, pedagog

EWA KANIK

Kontakt: 501 708860

biuro@nadwodospadem.pl