Oferta dla biznesu

Wśród kojącej ciszy i naturalnego piękna malowniczych gór nasz ośrodek "Nad Wodospadem" stanowi znakomite miejsce do tego by zdobywać nową wiedzę oraz pogłębiać doświadczenie zawodowe.

Do tego oferujemy wygodne i kameralne pokoje noclegowe dla wszystkich Państwa, którzy pragną wypocząć po dniu pełnym szkoleniowych atrakcji.

Podczas szkolenia zawsze przewidujemy przerwy kawowe, w czasie których staramy się dostosować poczęstunek do Państwa oczekiwań.  Możemy pochwalić się znaczną elastycznością w zakresie cen naszych usług, gdyż zawsze staramy się przede wszystkim zadowolić naszych klientów.

Konferencje i szkolenia

Nasz ośrodek to idealne miejsce do zorganizowania konferencji lub szkolenia dla grup do 50 osób.

Oddajemy do Państwa dyspozycji klimatyzowaną salę wyposażoną w nagłośnienie, projektor multimedialny oraz dostęp do internetu.

Po zakończonym szkoleniu lub konferencji oferujemy możliwość noclegu dla uczestników.

Imprezy integracyjne

Impreza integracyjna to szansa dla firmy na zbudowanie dobrych relacji pomiędzy pracownikami.

Imprezy dla firm w naszym ośrodku charakteryzują się pełną elastycznością działań, profesjonalną oprawą, a także licznymi atrakcjami, które poderwą do zabawy każdego.

Zapewniamy miejsca noclegowe oraz możliwość skorzystania z sauny.

Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje.

Zapoznaj się z naszą ofertą szkoleń dla firm

W celu zapewnienia Państwu wysokiej jakości szkoleń współpracujemy wyłącznie z licencjonowanymi trenerami, ludźmi mającymi bogate doświadczenie zawodowe z różnych dziedzin.

Zapewniamy:

  • materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe przygotowane specjalnie dla Państwa firmy
  • poczęstunek w trakcie przerwy kawowej

KOMUNIKOWANIE INTERPERSONALNE

Podstawowym celem szkolenia jest przygotowanie do profesjonalnej obsługi klienta. Pokazanie jak istotna jest rola pracownika, który ma styczność z klientem na co dzień.

To jak pracownik prezentuje się na zewnątrz i jakie ma podejście do klienta buduje markę firmy, wpływa na jej postrzeganie oraz kreuje jej wizerunek.

Szkolenie adresowane do pracowników obsługi klienta, administracji, bankowości, przedstawicieli handlowych i menadżerów różnego szczebla.

TELEMARKETING PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Szkolenie przygotowuje do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon. Celem szkolenia jest podniesienie efektywności sprzedaży, budowanie skutecznych relacji z klientem przez telefon oraz podniesienie zaangażowania telemarketerów, którzy poznają techniki zwiększające ich skuteczność na rynku.

TEAM BUILDING

Team building to program szkoleń, których celem jest wypracowanie przez zespół fundamentalnych zasad dobrej współpracy. Uczestnicy zapoznają się z czynnikami warunkującymi sprawną i szybką realizację zadań postawionych grupie osób.

PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY

Szkolenia doskonalące techniki sprzedaży. Sztuka sprzedaży polega na umiejętności koncentrowania się na potrzebach i osobie klienta, w taki sposób aby generować zyski. Dzięki naszym szkoleniom Twoi pracownicy rozwiną swoje umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zdobędą umiejętności budowania pozytywnych relacji w kontaktach z klientami.

ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY

Czas to najcenniejsze dobre jakie posiada człowiek. Podstawowym celem szkolenia jest pokazanie jak istotne w naszej pracy jest planowanie i organizowanie wszystkich działań w celu lepszej realizacji zadań i bardziej wydajnej pracy. Nasz trening pozwoli Ci zdobyć umiejętności planowania i organizacji własnej pracy oraz diagnozy indywidulanych przeszkód i skutecznego ich pokonywania w efektywnym zarządzaniu czasem.

TECHNIKI NEGOCJACJI

Negocjacje to nieodłączny element biznesu i klucz do rozwoju twoich kontraktów handlowych Dlatego w programie umieściliśmy tematy obejmujące zagadnienia z zakresu technik negocjacji, których umiejętne wykorzystane stanie się początkiem długotrwałej współpracy z klientami.

SZTUKA MOTYWOWANIA I UCZENIA LUDZI

Szkolenia doskonalące techniki i sposoby motywacji pracowników. Sztuka motywacji polega na umiejętności kierowania zespołem w taki sposób, aby zespół pracował wydajniej przy zachowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników. W programie umieściliśmy tematy obejmujące techniki motywowania ludzi zgodnie z misją firmy.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Szkolenia doskonalące techniki zarządzania pracownikami. Sztuka zarządzania polega na umiejętności kierowania zespołem w sposób kompetentny. W programie umieściliśmy tematy obejmujące techniki zwiększające skuteczność działań menadżera w obszarze: planowania, organizowania, delegowania, motywowania i kontroli.

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W FIRMIE

Podstawowym celem szkolenia jest poprawa komunikacji w zespole. Każda jednostka wpływa na skuteczność grupy, jej funkcjonowanie i wewnętrzne relacje. Twoi pracownicy poznają zasady skutecznej komunikacji oraz jej korzyści, kanały i kierunki przepływu informacji, a także bariery komunikacyjne i sposoby na ich pokonywanie.